Často kladené otázky
Pripravili sme pre Vás prehľad otázok, na ktoré sa najčastejšie pýtate.
1. Na e-shope som nenašiel výrobok z produktového portfólia Gerber. Je možné u Vás zohnať?
- Napíšte nám na info@noze-gerber.sko aký produkt ide, a my ho pre Vás pokúsíme zohnať
2. Našiel som nižšiu cenu na produkt u iného predajcu, ako môžem lacnejšie u Vás nakúpiť?
- Napíšte nám na info@noze-gerber.sk a cenu Vám minimálne dorovnáme!
- Stačí ak nam pošlete odkaz na konkrétny produkt v inom obchode alebo ho vložíte do objednávky v poznámke
- Máme však podmienky:
- ponúkaný produkt je originálny, prehnane nízka cena nemusí znamenať, že je to originál
- produkt musí mať konkurečný obchod na sklade
- predajca musí byť zo Slovenska alebo Česka
- cena musí byť zrovnateľná vrátane poplatkov, ako pošta, balné a pod
3. Neprišiel mi potvrdzujúci mail v akom stave je moja objednávka?
- Ak ste urobili u nás objednávku a email nepristál vo Vašej pošte, može sa nachádzať v spame.
- Ak ho však ani tam nenájdete, napíšte nám na info@noze-gerber.ska my Vás budeme informovať, prípadne ho prepošlem
4. Je možné objednávku vyzdvihnúť osobne?
- Áno, je to možné v našom kamennom obchode Adam Sport v Ružomberku
5. Ako postupovať, ak mi prišla poškodená zásielka?
- Ak Vám poškodenú zásielku priviezla kuriérska spoločnosť GLS, ihneď nám napíšte a my záležitosť okamžite vyriešime k Vašej spokojnosti
- Ak Vám poškodenú zásielku priviezla Slovenská Pošta, reklamáciu musíte bohužiaľ vyriešiť s nimi
6. Objednal/a som produkt, ktorý nie je na sklade, ako postupujete v takomto prípade?
- Vami objednaný produkt zabezpečíme čo v najkratšom možnom termíne od našich dodávateľov, dodanie sa priemerne prdĺži o 7-10 pracovných dní.
7. Musím sa pri nákupe registrovať a čo moje osobné údaje?
- Registrovať sa u nás nemusíte, umožňujeme aj objednanie bez registrácie
- Osobné údaje sú spracované len pre naše interné potreby a nebudú poskytnuté tretej strane
8. Ako mám postupovať v prípade reklamácie?
- Stačí si pozrieť reklamačný poriadok, ktorý sa nachádza v ľavej lište
- Ubezpečujeme Vás, že za posledné 3 roky predaja registrujeme iba jednu reklamáciu, a to aj iba na púzdro