Často kladené otázky

Pripravili sme pre Vás prehľad otázok, na ktoré sa najčastejšie pýtate.

1. Na e-shope som nenašiel výrobok z produktového portfólia Gerber. Je možné u Vás zohnať?

2. Našiel som nižšiu cenu na produkt u iného predajcu, ako môžem lacnejšie u Vás nakúpiť?

  • Napíšte nám na info@noze-gerber.sk  a cenu Vám minimálne dorovnáme!
  • Stačí ak nam pošlete odkaz na konkrétny produkt v inom obchode alebo ho vložíte do objednávky v poznámke
  • Máme však podmienky:
    • ponúkaný produkt je originálny, prehnane nízka cena nemusí znamenať, že je to originál
    • produkt musí mať konkurečný obchod na sklade
    • predajca musí byť zo Slovenska alebo Česka
    • cena musí byť zrovnateľná vrátane poplatkov, ako pošta, balné a pod

3. Neprišiel mi potvrdzujúci mail v akom stave je moja objednávka?

  • Ak ste urobili u nás objednávku a email nepristál vo Vašej pošte, može sa nachádzať v spame.
  • Ak ho však ani tam nenájdete, napíšte nám na info@noze-gerber.ska my Vás budeme informovať, prípadne ho prepošlem

4. Je možné objednávku vyzdvihnúť osobne?

  • Áno, je to možné v našom kamennom obchode Adam Sport v Ružomberku

5. Ako postupovať, ak mi prišla poškodená zásielka?

  • Ak Vám poškodenú zásielku priviezla kuriérska spoločnosť GLS, ihneď nám napíšte a my záležitosť okamžite vyriešime k Vašej spokojnosti
  • Ak Vám poškodenú zásielku priviezla Slovenská Pošta, reklamáciu musíte bohužiaľ vyriešiť s nimi

6. Objednal/a som produkt, ktorý nie je na sklade, ako postupujete v takomto prípade?

  • Vami objednaný produkt zabezpečíme čo v najkratšom možnom termíne od našich dodávateľov, dodanie sa priemerne prdĺži o 7-10 pracovných dní.

7. Musím sa pri nákupe registrovať a čo moje osobné údaje?

  • Registrovať sa u nás nemusíte, umožňujeme aj objednanie bez registrácie
  • Osobné údaje sú spracované len pre naše interné potreby a nebudú poskytnuté tretej strane

8. Ako mám postupovať v prípade reklamácie?

  • Stačí si pozrieť reklamačný poriadok, ktorý sa nachádza v ľavej lište
  • Ubezpečujeme Vás, že za posledné 3 roky predaja registrujeme iba jednu reklamáciu, a to aj iba na púzdro

 

Tento web používa súbory cookie. Ďalším prechádzaním tohto webu vyjadrujete súhlas s ich používaním.